back to Blog

סוגי סטארט אפ ישראליים מבטיחים

אמנם זה לא טרנד חדש, אבל תמיד נעים לשמוע על עוד יזמים ישראלים שעושים את זה בגדול בתחום ההייטק. אם אתם יזמים בעצמכם או שאתם חולמים על הצטרפות להשקעה בסטארט אפ או שפשוט מתחשק לכם להרגיש עוד קצת גאווה ישראלית, אתם במקום הנכון. נציג להלן כמה דוגמאות לסטארט אפים מבטיחים. חלקם, תהיו בטוחים, עומדים לעשות את זה בגדול בשנים הקרובות.


Elementor זינוק בפיתוח אתרים


מדובר על סטארט אפ ישראלי שנכנס לנישה של בניית אתרים. מדובר בחברה שכבר עברה תקופת מה בחממה טכנולוגית והחלה לספק כלים לבניית אתרים לציבור הרחב וגם למקצוענים. במשך מספר שנים החברה הצלחה לפעול בקטן אולם הביקוש למוצריה זינק בשל הקורונה, כאשר עסקים רבים הבינו שהם חייבים לפעול ברשת ומהר. אמנם זו לא החברה היחידה בתחום בניית האתרים, אולם מעריכים כי היא מביאה עימה ערך מוסף ופתרונות ידידותיים למשתמש.


Augury, זינוק בבינה מלאכותית


קשה למצוא תחומים יותר מעוררי עניין מאשר בינה מלאכותית. Augury היא דוגמא של פיתוח סטארט אפ מוצלח שפועל מספר שנים ועשה לאחרונה קפיצה חזקה קדימה. החברה מתמקדת בפיתוח פתרונות יעילים וחכמים יותר, לצורך שילוב במפעלי ייצור וענפי לואו טק. בחברה שוקדים על פיתווח אמצעים לזיהוי יעילות של מכונות וציוד, ניתוח ואיתור תקלות על פי סימנים מקדימים ושיפור תחזוקה שוטפת. זה אולי נשמע כמו תחום אפור למדי, אבל פוטנציאל הלקוחות וההכנסות בתחום זה מרקיע שחקים.


Intsights, זינוק בתחום הסייבר


אם אתם מחפשים השקעה בסטארט אפ יכול להיות שהכיוון הנכון עבורכם יהיה בתחום הסייבר. חברת Intsights שנמצאת בשטח כבר ארבע שנים פועלת בתחום זה אך יש לה גם תחומי פעילות פחות מסורתיים. על פי הייזמים, הם חותרים ללמוד ולספק מידע על איומים שונים, גם ברשת האפלה. החברה מנתחת סיכוני סייבר עבור חברות שונות על מנת להתאים פתרונות אבטחה מקדימים. בין היתר הסטארט אפ מתמקד באבטחת מידע וסייבר בענן.


Zoomin, זינוק בתכנים טכניים


באינטרנט התוכן הוא המלך ואין דוגמא טובה יותר להצלחה בתחום התוכן וחיפוש תכנים מאשר גוגל. אך גוגל רחוק מלתת מענה לנישות מסוימות. Zoomin שואפת לעשות סדר בתחום התכנים הטכניים ה”קשים”. הסטארט אפ חותר לאפשר ללקוחות לאתר מידע ופתרונות טכניים ייעודיים ובין הלקוחות שמביעים עניין ניתן למצוא חברות גדולות מענפים התעשייה והטכנולוגיה.

NextSilicon, זינוק של שבבים


העולם תמיד נמצא בחיפוש אחר מחשבים טובים יותר וכוח עיבוד חזק יותר. כדי להגיע לכוח עיבוד מחוזק, יש צורך בשבבים טובים יותר וזה בעצם מה שמוביל קדימה את היזמים של NextSilicon. בין היזמים בחברה ניתן למצוא כאלה שכבר הצליחו עם סטארט אפים קודמים וזו הסיבה שמי שמחפש השקעה בחברות סטארט אפ בהחלט נושא עיניים בסקרנות. גם אם אין יותר מדי פרטים על שבבי העל שהחברה שוקדת לפתח, יכול מאוד להיות שזו תהיה אחת ההצלחות הבאות והגדולות ביותר, של הסטארט אפ הישראלי.


Pliops, זינוק במהירות שליפת המידע


את הרשימה אנו סוגרים לא עם דיווח על הקמת חברת סטארט אפ חדשה אלא עם דיווח על התרחבות של הסטארט אפ Pliops. מדובר בחברה השוקדת על פיתוחים שנועדו להאיץ את פעילות המחשב באמצעות שיפור הגישה לזיכרון ושליפת מידע. החברה מתכוונים בקרוב לגייס עוד כוח אדם משמעותי (בין 100 ל-200 עובדים) כלומר הכפלה או אפילו השלשה של כמות המועסקים. האצת הגישה לזיכרון ממוחשב מבלי שצריך להחליף את כל הכוננים הקשיחים מהדור הנוכחי, זה בהחלט רעיון מבטיח.