back to Blog

יתרונות קורס יזמות עסקית

יזמים הם על פי רוב אנשים שרוצים להטביע חותם. הם רוצים לבצע שינוי, להשתלב בעולם העסקי או הטכנולוגי עם משהו שמשפר את העולם או מאפשר להשיג דברים בצורה טובה יותר או חדשנית ומשופרת לעומת הקיים. אבל גם אנשים בעלי רעיונות מבריקים יפיקו תועלת רבה ולמעשה מגוון של תועלות ויתרונות, אם יבינו יותר על קורס יזמות עסקית. נסביר למי הוא מתאים ומהם יתרונותיו.


להוביל רעיונות להצלחה ולדלג מעל איומים


קורס בתחום היזמות העסקית יכול להתאים לאנשים מהתחום הטכנולוגי או לאנשים שרוצים להצעיד קדימה פיתוח שיתבצע על ידי צוות פיתוח או תוכניתנים ששוכרים לשם כך. עכשיו, חשוב להבין שלחשוב על רעיון טוב זה דבר אחד, אבל להוביל את הרעיון הזה להצלחה ולהפוך אותו ליישום בעל ערך יישומי ורווחי, זה כבר משהו אחר לגמרי. בעיקר בהייטק אך גם בענפי תעשייה ושירותים, על כל עסק חדש שמצליח יש כמה וכמה שנופלים. ללמוד ניהול עסקי ויזמות זה משהו שנותן את הערך המוסף. בקורס נפגשים עם מרצים שהם לא רק בקיאים ברקע האקדמי אלא גם יזמים בעצמם או כאלה שליוו יזמים לרוב ומכירים את הטעויות הרבות שבדרך ואיך עוקפים אותן. למי שרוצה לשכפל הצלחות, לדלג מעל איומים, להבין איך לנהל עסק יזמי חדש עם כלים מעשיים, הקורס הזה מספק את הסחורה.


אמנות גיוס הכספים


יזם צריך הון ואם יש עוד משהו שהרבה יזמים צריכים ללמוד זה את התחום החשוב של גיוס כספים. מרבית היזמים, אפילו בעלי ההון שביניהם, לא מסכנים את הכסף הפרטי שלהם. אי אפשר לעסוק ביזמות או בפיתוח, כאשר כל הזמן דואגים לגבי הצד הפיננסי. כלומר, החיבור הכי טבעי והכי נכון הוא בין יזם מצד אחד לבין משקיע או קבוצת משקיעים מצד שני. זה יתרון חשוב מאוד של קורס יזמות עסקי – העובדה שהוא מלמד על כל הצעדים החשובים של גיוס הון. ולא מדובר רק בדרך של הגשת בקשה להלוואה בנקאית או מהן הלוואות בערבות מדינה. מדובר בפתרונות מגוונים ורבים, שיכולים לשמש יזמים הן בתחילת המימוש העסקי והן לאורך הדרך, למשל כאשר הסטארט אפ גדל ומבצעים סבבי גיוס נוספים. איך לפנות לאנג’לים, מתי פונים לקרנות הון סיכון, איזה הסכם חותמים יזמים מול משקיעים – כל אלה נותנים את הגב הכלכלי למימוש הרעיון והיזמות שאתם מובילים.


איך לדבר בשפה שיווקית


אם אתם רואים את עצמכם כיזמים, או חדשנים, או שאתם רוצים להפוך לכאלה, קורס של יזמות עסקית נועד בשבילכם. הוא נותן תשתית חשובה בניהול העסק, גיוס כספים, התנהלות מול שותפים ומשקיעים ועוד. אך לא פחות חשוב, זה הקורס שמלמד על חשיבות השיווק. מהי השפה השיווקית, איך לשכנע צרכנים, מהו קידום מכירות וכמה נכון להשקיע בשיווק.

עסק יציב צריך תוכנית עסקית


יזמות עסקית נועדה להקים עסק יציב. גם אם מדובר בתחום הטכנולוגי נטו, צריך לבדוק ולהגיע למסקנה שהיזמות הינה בעלת היתכנות כלכלית. במילים אחרות, העסק צריך להתבסס על מודל עסקי וכלכלי שמאפשר השגת הכנסות. זה בסדר אם ייקח זמן להגיע לשם (וזה נקרא נקודת האיזון הכלכלית), אבל חשוב שיהיה ברור שהיזם יכול להוביל לשם. נקודת מפתח שאותה לומדים בקורס היא ניסוח התוכנית העסקית. תוכנית עסקית בודקת שאכן העסק יהיה רווחי, שישנו פלח שוק של צרכנים או לקוחות שישתמשו בפיתוח ויהיו מוכנים לרכוש מנוי או מוצר טכנולוגי. הכנת תוכנית עסקית תוכל לסייע לכל יזם להשיג תשומת לב רצינית מצד משקיעים וגורמי מימון נוספים.