back to Blog

גיוס כסף להקמת מיזם של חנות וירטואלית באינטרנט

פניה לצורך גיוס כסף מהבנק היא משימה לא פשוטה ויש להיערך אליה כראוי מראש.

מימון כספי לפתיחת חנות אינטרנטית

אדם המעוניין להקים עסק חדש כמו חנות אינטרנטית איכותית, חייב לדעת מראש מה הסכום שעליו לגייס לצורך פתיחת העסק. תכנית עסקית מפורטת תיתן לו את התמונה הכללית של הסכומים שהוא יצטרך עבור ההקמה, רכישת סחורה, ציוד, מחשוב, כלי רכב וכו’.

בנוסף לכך הוא יוכל לחשב אומדן של ההכנסות המועטות שיהיו בתחילת הדרך ואת העלייה המתונה בהכנסות בחודשים שלאחר מכן, כל זאת, אם יפעיל וינהל את העסק כמו שצריך ויבצע פעולות שיווקיות הנחוצות לכל עסק חדש.

פגישה בסניף הבנק

עם המידע הזה הוא יפנה לגיוס כסף מהבנק. האפשרות הראשונה היא לפנות לסניף בו מתנהל חשבון הבנק שלך כדי לשוחח עם הנציגים, להראות להם את התכנית העסקית ולבקש הלוואה בגובה הנדרש.

רצוי להגיע לפגישה זו עם היועץ הכלכלי או רואה החשבון כדי שהוא יציג להם את האסטרטגיה במונחים הבנקאיים כך שתהיה שיחה עניינית באותה השפה. אנשי הכספים מודעים לנקודות הרגישות שבהם הבנקים בוחנים את הסיכוי מול הסיכון שהבנק לוקח. זאת במקרה שהעסק לא יפעל כיאות, יקרוס ולא יוכל להחזיר את כספי ההלוואה לבנק.

לאחר שהבקשה לגיוס כסף מהבנק תיבחן מכל היבטיה, תקבל תשובה אילו אופציות אושרו לך, באילו ריביות, עמלות, תקופת החזר ובטחונות.

קבלת הלוואה בערבות מדינה

במקביל כדאי לבדוק גם גיוס כסף מהבנק הפועל מטעם המדינה בנושא הסיוע של קרנות ההלוואות בערבות המדינה. ההלוואות הללו הן המשתלמות ביותר כלכלית. אחד היתרונות הוא תקופת הגרייס שהם מציעים שעל פיה לא משלמים בחודשים הראשונים את התשלומים השוטפים בגין החזר ההלוואה. במקרים רבים זה אוויר לנשימה לתחילת הדרך ואפשר להתחיל את הפעילות העסקית עם פחות הוצאות חודשיות.

פתיחת חנות וירטואלית באינטרנט

כמויות גדולות מאד של חנויות וירטואלית קיימות במרחב האינטרנטי. הגברת הקניות של כל מוצרי הצריכה דרך הרשת מגדילה מדי חודש את כמותם של החנויות הווירטואליות המוכרות כל מוצר אפשרי.

בעל החנות הווירטואלית מחליט מראש אילו מוצרים הוא מעוניין למכור, פריטים ייחודיים, פריטים שיש להם דרישה גדולה כמו אביזרים לטלפונים סלולריים, ביגוד וכו’.

מכירת המוצרים בחנות האינטרנטית

הבעלים של החנות מציע את מרכולתו על ידי פרסום ברשתות חברתיות שונות כדי למקסם את כמות הלקוחות הפוטנציאליים הנחשפים למוצרים שלו.

הוא מדגיש את היתרונות של המוצרים שלו, מחירים אטרקטיביים, משלוחים מהירים, איכות יוצאת דופן וכו’. הלקוחות המעוניינים במוצרים הללו יזמינו, ישלמו באתר המאובטח עבור המוצרים שבחרו באמצעות כרטיס אשראי או PayPal. הפריטים נארזים ונשלחים במהירות ללקוח. כל עסקה כזו היא הכנסה הגוררת אחריה רווח מהמכירה.

ההמלצה היא לפתוח את החנות הווירטואלית כחנות פרטית הפועלת באמצעות מערכת מג’נטו כך שתוכלו למכור בה כל מוצר שתרצו ובכל תחום.