back to Blog

חמש יתרונות סליקה

סליקת אשראי הפכה לאחד משיטות הגביה הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות. כל עסק בין אם הוא קטן, בינוני או גדול משתמש בסליקת אשראי וגובה ישירות את הכסף במעמד הקנייה. שיטת סליקה זאת קלה, מהירה ויעילה משאר שיטות הסליקה בשוק ולכן יש לה לא מעט יתרונות על פני שיטות גבייה אחרות בשוק.

5 היתרונות לשיטת הסליקה באשראי


ביטחון בגבייה– באמצעות סליקת כרטיסי אשראי ניתן לקבל את מלוא הביטחון שהתשלום שנגבה אכן יכנס לעסק. באמצעות שירות אוטומטי של הבנק, חברת הסליקה וחברת האשראי ניתן לבצע את הגבייה בצורה יעילה ומהירה ולקבל אישור שהכל תקין ובסדר וניתן לגבות את התשלום. האישור לעסקה מגיע תוך שניות אחדות, כאשר הוא עובד דרך חברת האשראי אשר אחראית על הסליקה וכן חברת הסליקה אשר אחראית על תשתית הסליקה וכמובן הבנקים שהם גורם בלתי נפרד מכל התהליך ומגשרים בין העסק לבין חברת האשראי.


מהירות– באמצעות סליקה של כרטיסי האשראי ניתן לגבות את התשלום בצורה מהירה ויעילה ללא כל עיכוב, ולקבל אישור מחברת האשראי וחברת הסליקה אונליין תוך שניות אחדות. במקרה של דחייה, מתקבלת הודעה במסוף ובית העסק מיידע את הלקוח. המהירות היא אחד היתרונות החשובים ביותר בעת הגבייה עצמה.


הגדלת מספר הלקוחות– באמצעות שיטת סליקת כרטיסי אשראי ניתן להגדיל באופן משמעותי את מספר הלקוחות בצורה משמעותית תוך פרק זמן קצר. רוב הלקוחות כיום משתמשים בכרטיסי אשראי ופחות במזומן או בצ’קים כמו בעבר, במידה ומדובר על עסק בינלאומי ניתן אף להוסיף סליקה בכרטיס אשראי בינלאומי וכך להגדיל את מספר הלקוחות שלכם.


חסכון בזמן– הודות לשיטת סליקת כרטיסי אשראי ניתן לחסוך בזמן יקר, את אמצעי הסליקה ניתן להתאים בהתאם לצרכי העסק. אמצעים אלה כוללים: מסוף סליקה נייד, סליקה באמצעות דף אינטרנט באתר, סליקה דרך אפליקציה או חיבור אונליין לתוכנה, סליקה טלפונית או סליקה ע”י קורא כרטיסי אשראי שמוצמד לקופה עצמה. כך שלא משנה איזה סוג אמצעי תבחר, פעולת הסליקה היא מהירה עד מאוד ואינה גוזלת זמן רב והתעסקות בכסף.


ניתן לבצע מכל מקום– אם יש לכם עסק פיזי וגם חנות אונליין, תוכלו לבצע את הסליקה מכל מקום שתהיו בו, במיוחד שמדובר על עסק דיגיטלי שאין לו מקום פיזי והכל מתנהל דרך חנות או אתר, כך שאין צורך בהמתנה ותוך דקות אחדות מתקבלת חשבונית מס’ קבלה ישירות למייל שלכם.
יתרונות אלה הופכים את שיטת גבייה זאת לאחת השיטות היעילות והמשתלמות ביותר שקיימות בשוק. מעבר לנוחות, המהירות והיעילות של שיטה זאת ניתן להגדיל תוך זמן קצר את מספר הלקוחות שלכם ולמכור כמה שיותר מוצרים או שירותים. לכן לא מעט עסקים מעדיפים להשתמש בשיטה זאת וליהנות מיתרונותיה הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.